Never Buy tikona Broadband service

Post Reply
TikonaCare
Posts: 64293
Joined: November 16th, 2012, 5:09 pm
Contact:

Re: Never Buy tikona Broadband service

Post by TikonaCare » March 19th, 2020, 10:30 am

Dear subscriber,

As per Our conversation dated 17-Mar-20 please note the following.

Please contact us on 1-860-3000-3434 once you return from your hometown to submit the Devices.

For any further issues/queries, you can contact us on 1-860-3000-3434.

Regards,
Tikona care

TikonaCare
Posts: 64293
Joined: November 16th, 2012, 5:09 pm
Contact:

Re: Never Buy tikona Broadband service

Post by TikonaCare » February 22nd, 2020, 10:15 am

Dear Subscriber,

Greetings from Tikona.

We would like to inform you that resolution of your complaint is in process and once the issue gets resolved will update you accordingly.

Regards,
Tikona Care

Gautam kumar

Never Buy tikona Broadband service

Post by Gautam kumar » February 21st, 2020, 2:28 pm

Hi friends,
आप लोगों से अनुरोध है की कभी भी टिकोना का सर्विस न लें I
दोस्तों मैंने टिकोना का6 महीना का सर्विस पूरा पैसा पहले ही जमा कर के लिया था पर उनलोगों ने 6 महीना बाद मेरे आवासीय पते पर टिकोना का बिल भेजा तभी मैं दंग रह गया की प्रीपेड कनेक्शन मे बिल कैसे आ सकता है I उन्होने 3-4 बार बिल जमा करने के लिए ईमेल भी भेजा और मेरे द्वारा उनको बताया गया की ये आप गलत कर रहे है जब मैंने प्रीपेड कनेक्शन लिया है तो आप बिल कैसे भेज सकते है अगर आप इसी तरह से परेशान करेंगे तो मुझे कानूनी सहायता लेनी पड़ेगी उसके बाद उन्होने मुझे एक ईमेल भेजा उसमे बताया की आपका बिल जीरो हो गया है I उसके बाद भी आज 4-5 महीना बाद उनके वकील का मुझे कॉल आया था की आप 1742 रुपये का बकाया राशि जमा करा दीजिए या आपके खिलाफ कंपनी के तरफ से मेरे पास कानूनी कार्रवाई करने के लिएकेश आया है I उसके बाद मुझे वो पैसा जमा करना पड़ा जो बिलकुल गलत है I
अतः आपलोगों से विनती है की कंपनी के बहकावे मे न आए एवं इनके सर्विस को न ले I
आपलोगों के जानकारी के लिए कंपनी से मेरा बिल जीरो है उसका ईमेल द्वारा की गई बातचीत का विवरण इसके साथ संलग्न कर रहा हूँ I








---------- Forwarded message ----------
From: Gautam Kumar <gggautamsingh@gmail.com>
To: adv.preeti963@gmail.com
Cc:
Bcc:
Date: Fri, 21 Feb 2020 12:59:07 +0530
Subject: Fwd: Tikona F&Fmail Full and Final Amount Payable -1123337290

---------- Forwarded message ---------
From: <no-reply@tikona.in>
Date: Thu, Sep 19, 2019 at 4:08 PM
Subject: Tikona F&Fmail Full and Final Amount Payable -1123337290
To: <gggautamsingh@gmail.com>


This is a system generated Email, please do not reply to this mail. Kindly refer to the customer care details provided in the mail below.


Dear Mr. GAUTAM KUMAR,

As per your request for termination of Tikona broadband 1123337290, registered against your name, your service has been terminated.

Mentioned below are the Full and Final Settlement details for your Account no. 135156455

Amount Payable : Rs.0.00/-

Please call our ISP co-ordinator to return our Modem.

You can contact our authorized representative RELIABLE MUMBAI at 7768861310 for return of Modem (Roof Top device) or else same will be recovered from your premises with-in 15 days.

“Post modem recovery please write to customercare@tikona.in along with modem recovery receipt or call at our customer care number to inform the same”

In the event of not being able to clear the penalty charges of Rs 1500/- along with the outstanding dues (if any) we shall have no option, but to adopt appropriate recovery proceedings, inclusive of legal proceedings, criminal as well as civil, against you at your entire risk, costs and consequences.

In case you have any query please feel free to contact us on 1860 3000 3434 or you can also write to us on customercare@tikona.in f ----- Message truncated -----

Post Reply